ابزاری مفید برای از بین بردن پسورد فایل های RAR .

 
بروبچ بامرام(کامپیوتر و...)
**وبلاگی پر از تمامی مطالب جدید و آموزنده**

WinRar Password Remover | FILE SIZE: 1 MB

 

his software actually does the job neatly..

Winrar password remover is a good utility to remove password protected RAR files..
You can do by Brute Force .. or guess  work method or use ultimate break in method to find or remove password..

 

DOWNLOAD HERE

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 23:34
عرفان

CubeDesktop شش دسکتاپ مستقل و مجازی برایتان ایجاد میکند و با اینکار فضای زیادی را برای کار بر روی برنامه ها و پنجره های مختلف در اختیارتان میگذارد. با این برنامه مشکل شلوغی و درهم ریختگی دسکتاپ شما برای همیشه حل میشود. شش دسکتاپی که در اختیارتان قرار میگیرند، هر کدام برای خود مستقل هستند بدین معنی که محیط کار هر کدام با دیگری متفاوت خواهد بود. به عبارتی ساده تر نوار وظیفه ی (Taskbar) هر دسکتاپ برنامه های در حال اجرای همان دسکتاپ را نشان میدهند. با این کار تا حد زیادی درهم و برهمی از بین میرود، راحت تر و با تمرکز بالاتری میتوان با کامپیوتر کار کرد.

ویژگی های منحصر به فرد Cube Desktop:

- افکت های سه بعدی:
با استفاده از حالت 3D Cube میتوانید شش دسکتاپ خود را بصورت “سه بعدی” یکجا ببینید و از یک دسکتاپ به دسکتاپ دیگر نقل مکان کنید.

- منتقل کردن پنجره ی یک برنامه به دیگری:
CubeDesktop راه های مختلفی در اختیار شما میگذارد تا پنجره ی برنامه های در حال اجرا را از یک دیکتاپ به دیگری منتقل کنید:
1) با استفاده از موشواره (ماوس) پنجره را بگیرید و آن را به گوشه ی صفحه ی مانیتور ببرید تا حالت 3D Cube ظاهر شود و از آنجا دسکتاپ مورد نظر را انتخاب کنید.
2) با استفاده از گزینه ی Send to که در منوی همه ی برنامه ها گنجانده میشود.
3) با استفاده از کلیدهای کیبورد. میتوانید کلیدهایی را مشخص کنید تا از این طریق پنجره ی مورد نظر به دسکتاپ دیگری منتقل گردد.

- سازماندهی کردن:
1) گزینه ی full graphical desktop preview را باز کنید تا هم زمان همه ی دسکتاپ ها را یکجا ببینید. هر کدام تنها یک کلیک فاصله دارند تا انتخاب شوند. به سادگی میتوانید بین دسکتاپ ها نقل مکان کنید.
2) میتوانید بعضی برنامه ها را مخصوص یک دسکتاپ معرفی کنید. بالفرض مشخص کنید که برنامه ی فتوشاپ همیشه در دسکتاپ سوم نمایش داده شود. حال اگر از سایر دسکتاپ ها فتوشاپ را اجرا کنید، بصورت خودکار آن را به دسکتاپ سوم منتقل میکند و در عین حال شما را از منتقل کردن پنجره مطلع میسازد.
3) برای هر دسکتاپ اسم انتخاب کنید. تصور کنید دسکتاپ هایی با نامهای “اینترنت”، “کار” و… داشته باشید.

- تنظیمات دسکتاپ:
هر دسکتاپ میتواند برای خود یک والپیپر جدا داشته باشد. این قاعده برای آیکن ها نیز وجود دارد، یعنی آیکن های هر دسکتاپ نیز میتوانند برای خود شکل و اسم متفاوتی داشته باشند. به هیچ وجه محدودیتی نخواهید داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب برنامه:
- ویندوز XP یا  Vista
- پنتیوم 4 با پردازنده ی 1.4 گیگاهرتزی
- RAM (حافظه) 512 مگابایتی
- DirectX 9.0c
- داشتن حافظه ی تصویری 64 مگابایتی یا بالاتر.

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطــــــــــــــــــــــــلب

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 23:14
عرفان

دانلود رایگان کتاب مرجع کامل ترفندهای ویندوز و ریجستری به زبان فارسی

دانلود رایگان کتاب مرجع کامل ترفندهای ویندوز و ریجستری به زبان فارسی که در 120 صفحه شما را با اخرین ترفندهای رجیستری ویندوز اشنا می کند. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب مرجع کامل ترفندهای ویندوز و ریجستری به زبان فارسی

نویسنده: علی گلسرخ تبار

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 120

حجم فایل: 1.5 مگابایت

 

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 

پسورد فایل: www.aghazeh.com

 

 

لینکهای کمکی

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. (4shared)


پسورد فایل: www.aghazeh.com

 


برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.aghazeh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy/Paste آن بپرهیزید.

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 17:51
عرفان

مهندسي كامپيوتر

هدف: رشته مهندسي كامپيوتر كه به طراحي و ساخت اجزاي مختلف كامپيوتر مي پردازد، لذا اهميت بسيار زيادي در دنياي امروز برخوردار است. هدف از طي اين دوره تربيت كارشناساني است كه در زمينه تحليل، طراحي، ساخت و راه اندازي دستگاهها و مجموعه هاي سخت افزاري جديد، بررسي و شناخت مجموعه هاي سخت افزاري و نرم افزاري موجود، نگه داري، عيب يابي و تعمير و اصلاح و توسعه فعاليت كنند.

طراحي، شبيه سازي، فرآوري، پردازش، سنجش، آموزش، ويرايش و … همه مفاهيمي هستند كه با بالاترين دقت و در كوتاهترين مدت زمان ممكن در برنامه هاي نرم افزاري كامپيوتر انجام مي شوند. لذا هدف از اين رشته تربيت نيروي متخصص براي انجام امور فوق است.

 

تواناييهاي فارغ التحصيلان فارغ التحصيلان اين مقطع، قابليتها و تواناييهاي زيادي دارند و چنانچه در مسير مناسب هدايت شوند، قادر خواهد بود مشكلات زيادي را حل كنند. برخي از اين تواناييها به شرح زير است:......................

 

برای خواندن این مطلب آموزنده به ادامه مطلب بروید******


به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 22:44
عرفان

هیچ کاربری نمیتواند ویندوز را فقط با تنظیمات پایه ای اجرا کند و تمام کار ها و نیازها یش را با آنها برآورده کند ، امروزه برنامه های فوقالعاده زیاد و مفیدی برای ویندوز ساخته شده و در سایت ها موجود هست. نگاهی به برنامه های SyncToy و SyncToy بیندازید ، این برنامه ها بسیار شناخته شده و محبوب هستند.

سایت Sysinternals site ، سایتی است که در آنجا میتوانید قویترین و مهمترین ابزار های کاربردی ویندوز را پیدا کنید. بیشتر افراد از این نرم افزار ها خبر و اطلاع کافی ندارند و نمی دانند که بهترین نرم افزار های ویندوز همه و همه در این سایت قرار گرفته هست. اقلب این نرم افزار ها توسط مایکروسافت ساخته شده است.
در اینجا میتوانید انوع برنامه های کاربردی مثله مدیریت سیستم و برنامه های گرافیکی را ببینید ، این برنامه ها برای ویندوز ایکس پی ، ویستا و هفت موجود هستند و میتوانید آنها را دریافت کنید.

۱٫ Process Explorer

وقتی کامپیوتر را روشن میکنیم یا برنامه های مختلفی را اجرا میکنیم چه اتفاقی می افتد؟ تنها Process Explorer میداند که چه رخ میدهد.با این برنامه می توانید تعاملات و اتفاقات را در بین برنامه ها ببینید و متوجه شوید که در سیستم شما چه رخ میدهد.

همه ی برنامه های که روی سیستم شما در حال پردازش هستند اینجا نشان داده میشود و برای ....

 

برای یاد گیری این مطلباینجا کلیک کنید...<

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 23:40
عرفان

در شرايطي كه هنوز تعداد زيادي از كاربران موفق نشده‌اند سيستم‌هاي عامل XP (ايكس پي) يا ويستا را كه روي كامپيوترهايشان نصب شده است به نسخه ويندوز 7 ارتقا دهند، مايكروسافت از ارائه سيستم‌عامل جديد ويندوز 8 خبر داده است.
اما پشت پرده اين تصميم جديد مايكروسافت، تفكر زيركانه‌اي نهفته است كه موجب شده تنها پس از گذشت 17 ماه از عرضه ويندوز 7 مايكروسافت به فكر عرضه سيستم‌عامل جديدي بيفتد. به عبارت ديگر مايكروسافت مي‌خواهد با اين تصميم جديد خود در زمينه تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه هوشمند در رقابت با اپل و گوگل حرفي براي گفتن داشته باشد. نسخه بتاي ويندوز 8 كه قرار است تابستان سال آينده در اختيار كاربران قرار گيرد هنوز نيامده سروصداي زيادي را در دنياي فناوري به راه انداخته است و خبرهايي مبني بر اين‌كه قرار است اين سيستم‌عامل كار تلفن همراه را هم انجام دهد، اعلام شده است. البته وقتي مايكروسافت مدتي پيش تصميم گرفت اسكايپ را خريداري كند ، به نظر مي‌رسيد كه دليل اصلي اين كار عرضه يك سيستم‌عامل جديد با قابليت پشتيباني از اين امكان باشد و بنابراين مي‌توانيم اميدوار باشيم از اين ويندوز جديد براي برقراري تماس‌هاي تلفني و پاسخگويي به آن نيز استفاده كنيم.

ويندوز 8 روي تبلت هاي‌ جديد...

برای خواندن کامل مطلباینجا کلیک کنید

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان,, :: 22:45
عرفان

 

آشنايي با ويندوز ديفندر

 

ويندوز ديفندر يك نرم افزار امنيتي ساخت كمپاني مايكروسافت است كه در ويندوز هاي ويستا و هفت اضافه شده است. همچنين مي توانيد اين نرم افزار را براي ويندوز XP از اينترنت دانلود كنيد. البته بهتر است آنرا مستقيما از وب سايت رسمي شركت مايكروسافت دانلود كنيد. اين نرم افزار در حقيقت يك Anti Spyware است كه مي تواند كامپيوتر شما را اسكن كرده و بد افزار هاي احتمالي را پاك يا قرنطينه نمايد .

ويندوز ديفندر

ويندوز ديفندر اين قابليت را دارد كه................

 

برای خواندن کامل مطلباینجا کلیک کنید...<

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:43
عرفان

 

 

حافظه مجازي سريعتر در ويندوز

براي بالا بردن سرعت اعمال مختلفي كه در ويندوز انجام مي شود مي توانيد از روش زير استفاده كنيد:

در پارتيشن بندي هارد ديسك خود يك درايو جداگانه كه فقط براي فضاي مبادله استفاده خواهد شد جدا كنيد. اين درايو حداقل بايد  200 مگا بايت فضا داشته باشد. در مسير زير :

Control Panel>System>Performance>Virtural memory

روي "let me specify my own setting" كليك كرده و آن را روي درايوي كه به اين منظور جدا كرده ايد set كنيد. اگر شما آن درايو را به اندازه 200 مگا بايت گرفته ايد بايد مينيمم مقدار را 150 مگا بايت و ماكزيم مقدار را 200 مگا بايت قرار دهيد كامپيوتر خود را restart كنيد بايد يك بهبود محسوس در سيستم ملاحظه كنيد.

 

 

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان ضد, :: 22:42
عرفان

 

دفرگمنت پيشرفته در ويندوز 7

در ويندوز 7 نسبت به ويندوز XP و ويستا ويژگيهاي زيادي افزوده شده است.

يكي از آنها ويژگي Advanced Disk Defragmentation است. اكنون شما مي توانيد به سادگي از خط دستور موجود در منوي استارت ويندوز اين عمل را انجام دهيد.

اكنون قبل از هر كاري از منوي استارت در خط دستور تايپ كنيد cmd و كليد اينتر را بزنيد، تا پنجره Command prompt گشوده شود. در Command prompt مي توانيد دستور defrag را با گزينه هاي دلخواه خود اجرا كنيد. حال براي انجام كارهاي مختلف احتياج به سوئيچ ها متفاوت داريد تا عمل دفرگ يا مرتب سازي هارد ديسك خود را به طور مناسب انجام دهيد. به سادگي تايپ كنيد defrag و كليد اينتر را بزنيد، ويندوز همه گزينه هاي موجود را ليست خواهد كرد. (همينطور تمام سوئيچ هاي موجود را)

دفرگمنت در ويندوز 7

 

اكنون اجازه دهيد درباره گزينه هاي موجود كه ممكن است .....

 

برای خواندن کامل مطلباینجا کلیک کنید...

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان ضد, :: 22:39
عرفان

براي بالا بردن سرعت اعمال مختلفي كه در ويندوز انجام مي شود مي توانيد از روش زير استفاده كنيد:

در پارتيشن بندي هارد ديسك خود يك درايو جداگانه كه فقط براي فضاي مبادله استفاده خواهد شد جدا كنيد. اين درايو حداقل بايد  200 مگا بايت فضا داشته باشد. در مسير زير :

Control Panel>System>Performance>Virtural memory

روي "let me specify my own setting" كليك كرده و آن را روي درايوي كه به اين منظور جدا كرده ايد set كنيد. اگر شما آن درايو را به اندازه 200 مگا بايت گرفته ايد بايد مينيمم مقدار را 150 مگا بايت و ماكزيم مقدار را 200 مگا بايت قرار دهيد كامپيوتر خود را restart كنيد بايد يك بهبود محسوس در سيستم ملاحظه كنيد.

 

 

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:38
عرفان

 

 

راهنمای دستورات MS-DOS در ویندوز

احتمالاٌ برای شما بسیار پیش آمده که در حین کار با MS-DOS  یک دستور یا پسوند های آن را  فراموش کرده باشید. یا در مورد درست بودن دستور شک داشته باشید. بعضی از دستورات در داس را نمی توان امتحان کرد تا از صحت آن اطمینان حاصل کرد. زیرا ممکن است سبب از دست رفتن اطلاعات شده یا تغییرات ناخواسته ای ایجاد شود که قابل جبران نباشد. را حل این مشکل ساده است این چند سطر را بخوانید تا مشکل شما حل شود.

1- پنجره Command Prompt را باز کنید.

2- در Command Prompt نام دستوری را که در مورد آن توضیحات می خواهید تایپ کنید و بعد از آن « / » و سپس « ? » را تایپ کنید مانند:

chdir/?

تا در مورد دستور chdir اطلاعات لازم را بدست آورید.

 توجه: برای اینکه توضیخات را صفحه به صفحه ببینید بعد از دستور بالا « | » و سپس « more » را تایپ کنید. یعنی:

chdir/?|more

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان ضد, :: 22:36
عرفان

 

 

حافظه مجازي سريعتر در ويندوز

براي بالا بردن سرعت اعمال مختلفي كه در ويندوز انجام مي شود مي توانيد از روش زير استفاده كنيد:

در پارتيشن بندي هارد ديسك خود يك درايو جداگانه كه فقط براي فضاي مبادله استفاده خواهد شد جدا كنيد. اين درايو حداقل بايد  200 مگا بايت فضا داشته باشد. در مسير زير :

Control Panel>System>Performance>Virtural memory

روي "let me specify my own setting" كليك كرده و آن را روي درايوي كه به اين منظور جدا كرده ايد set كنيد. اگر شما آن درايو را به اندازه 200 مگا بايت گرفته ايد بايد مينيمم مقدار را 150 مگا بايت و ماكزيم مقدار را 200 مگا بايت قرار دهيد كامپيوتر خود را restart كنيد بايد يك بهبود محسوس در سيستم ملاحظه كنيد.

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:32
عرفان

 

چهار ويژگي جديد در ويندوز 7

در اين مقاله ما روي 5 ويژگي جديد و قدرتمند ويندوز 7 كه كمتر شناخته شده است و مي تواند در عملكرد شما تاثير مثبت داشته باشد بحث مي كنيم.

1- باز كردن چندين پنجره از يك برنامه

در بعضي برنامه ها وقتي يك فايل را باز مي كنيد مجبوريد همه را در يك پنجره باز كنيد ولي در ويندوز 7 اين قابليت به ويندوز اضافه شده است تا بدون اينكه دوباره برنامه مذكور را اجرا كنيد فقط با نگه داشتن كليد Shift و راست كليك روي اولين پنجره، پنجره بعدي را باز كنيد.

 

2- Problem Steps Recorder

هنگامي كه با ويندوز كار مي كنيد احتمال بروز مشكلاتي وجود دارد براي پيدا كردن مشكل مي توانيد از اين برنامه كمك بگيريد همه مراحل را ذخيره كنيد و از فردي با تجربه تر براي شناسايي عيب استفاده كنيد. اين برنامه در حقيقت يك ثبت كننده يا Recorder است. كه با يك فايل اجرايي به نام psr.exe مي توانيد آنرا راه اندازي كنيد. براي اين منظور در منوي استارت psr.exe را وارد كنيد و كليد اينتر را بزنيد. در صفحه اي كه مقابل شما گشوده مي شود. روي Start Record كليك كنيد. از هر عملي كه كاربر انجام مي دهد يك عكس گرفته مي شود. حتي كاربر هر جا كه صلاح ديد مي تواند يك توضيح ذخيره كند. همه اينها در يك فايل زيپ ذخيره مي شود كه به صورت اسلايد قابل مشاهده است.

 حتما به اینجا کلیک کنید... بروید***

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:29
عرفان

جلوگيري از بروز مشكل در ويندوز 7 با رجيستري

در ويندوز 7 رفع مشكلات رجيستري بسيار مهم است. چون ويندوز 7 دائماً با رجيستري در ارتباط است. وجود خطا در رجيستري سبب مي شود محاسبات ديگر هم با مشكل مواجه شوند. بنابراين هر معضلي را در رجيستري بايد فوراً رفع كنيد تا باعث به هم ريختگي ويندوز شما نشود.

پشتيبان گيري از رجيستري با System Restore:

يكي از بهترين راه ها براي اينكه يك رجيستري پاك داشته باشيد اين است كه .....

برای خواندن بقیه مطلباینجا کلیک کنید...

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 22:26
عرفان

 ساخت Back up از رجيستري در ويندوز XP

 

 زمانيكه ويندوز شما به هم ريخته اگر يك Back up از رجيستري داشته باشيد به احتمال زياد مشكل شما حل مي شود. براي اين منظور ابتدا بايد يك back up  بسازيد سپس در موقع بروز مشكل آن را بازيابي كنيد. مقاله اي كه پيش روي شماست راهنماي شما براي اين كار مي باشد.

 

ساخت  Back up از رجيستري

  بهترين راه براي تهيه Back up ( يا همان نسخه پشتيبان ) از رجيستري استفاده از ابزاري است كه ويندوز XP در اختيار شما قرار داده است. براي ساخت Back up مراحل زير را دنبال كنيد.

  • روي Start كليك كنيد.
  • مسير زير را طي كنيد.

All Programs> Accessories> System Tools

  • روي Back up كليك كنيد.

  • Next را بزنيد.

  • گزينه Back up Files and Settings را انتخاب كنيد و Next را بزنيد.

  • گزينه Let me choose what to Back up را انتخاب كنيد.

  • در قاب سمت چپ My Computer  را هاي لايت كنيد. اما براي آن علامت تيك نگذاريد.

  • اكنون در قاب سمت راست براي System State يك علامت تيك بگذاريد.

 

رجيستري ويندوز

 

اكنون بايد شكل بالا براي شما ظاهر شده باشد.

 توجه:  ممكن است در ويندوز شما شكل بالا ظاهر نشده باشد و ابزار Back up شما در حالت پيشرفته ظاهر شود. در اين مورد مي توان از System State data  يك Back up تهيه كرد كه شامل تمام اطلاعات و اجزايي كه مربوط به كامپيوتر شما مي شود است. متاسفانه در اين حالت نمي توانيد اجزايي خاص و يا قسمتهايي از System State  را انتخاب كنيد. اگر به ويزارد Back up برگرديد و System State  را دابل كليك از كليه اطلاعات Back up گرفته مي شود و در قاب سمت راست نمايش داده مي شود اجازه دهيد ادامه كار را دنبال كنيم

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید*****

 

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:21
عرفان

 

بهبود كارايي ويندوز 7

 

اگر از ويندوز 7 استفاده كرده باشيد مي دانيد كه برتري هاي غيرقابل انكاري نسبت به برادر بزرگترش يعني ويندوز ويزتا دارد اما ممكن است كامپيوتر شما آنقدر سريع نباشد يا رم كافي براي استفاده بهينه از ويندوز 7 را نداشته باشيد و سرعت كار شما با اين ويندوز كاهش يابد بنابراين بر آن شديم تا در اين مقاله از يادبگيردات كام روش هاي افزايش سرعت ويندوز را در اختيار شما قرار دهيم.

 

شروع كار

ابتدا وارد كنترل پانل ويندوز خود شويد سپس گزينه All control panels items را مطابق شكل زير انتخاب كنيد آنگاه مي توانيد

ويندوز

در صفحه اي كه مقابل شما گشوده مي شود روي Performance  Information and Tools كليك كنيد.

ويندوز

 

سمت راست صفحه اي كه باز مي شود همانند شكل زير است.

ويندوز

 

ب

 

روش سوم- اين روش  مربوط به تنظيمات مصرف انرژي است. براي اين منظور باز هم به صفحه Performance and Tools بازگرديد و روي Adjust power setting كليك كنيد. اين گزينه بيشتر براي لپ تاپ كه از باتري استفاده مي كند كاربرد دارد اگر از لپ تاپي كه انرژي خود را از باتري مي گيرد استفاده نمي كنيد احتياج چنداني به اين طريقه ذخيره انرژي نداريد مي توانيد گزينه high performance را انتخاب كنيد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید***

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:عرفان, :: 22:19
عرفان

 

1-2) ویندوز XP چیست؟

Windows XP یا Windows eXPerience نامی است که شرکت مایکروسافت برای نسخه جدید از ویندوز 2000 در نظر گرفته است. (که معروف به ویستلر یا Whistler بود.)

 از نظر تکنولوژی، ویندوز XP اختلاف زیادی با ویندوز 2000 ندارد، امّا ویندوز XP ترکیبی است از تمامی ویندوزهای قبلی و آنرا به عنوان تجربه بهترین تجربه ها معرفی کرده اند.

خانواده ویندوز XP خود نیز Fمجموعه ای دارد که به شرح زیر است:

برای خواندن این موضوع به ادامه مطلب بروید********************

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 17:35
عرفان

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره بروبچ کامپیوتر


به وبلاگ خودتون خوش آمدید. این جا مطالب درسی، کامپیوتر رو میتونید ببینید.
آخرین مطالب کامپیوتر
آرشيو وبلاگ کامپیوتر
نويسنده
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بروبچ بامرام و آدرس er.fan75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1