بروبچ بامرام(کامپیوتر و...)

 
بروبچ بامرام(کامپیوتر و...)
**وبلاگی پر از تمامی مطالب جدید و آموزنده**
به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 23:29
عرفان

در این مجموعه فوق العاده تعداد ۴۰ فونت بسیار زیبای فارسی را برای شما جمع آوری کرده ایم. فونت های موجود در این مجموعه فوق العاده کاملا استاندارد و یونیکد بوده و در تمامی برنامه هایی که از یونیکد پشتیبانی می کنند قالب استفاده می باشد. این مجموعه فونت های زیبای فارسی برای ویندوز پرکاربرد xp تهیه شده است. شما می توانید این فرونت های زیبا را از سایت عظیم دانلود دریافت نمایید.

 

 

لینک دانلود- 1.05 مگابایت

پسورد فایل: www.azimdownload.com

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, :: 23:20
عرفان

مهندسي كامپيوتر

هدف: رشته مهندسي كامپيوتر كه به طراحي و ساخت اجزاي مختلف كامپيوتر مي پردازد، لذا اهميت بسيار زيادي در دنياي امروز برخوردار است. هدف از طي اين دوره تربيت كارشناساني است كه در زمينه تحليل، طراحي، ساخت و راه اندازي دستگاهها و مجموعه هاي سخت افزاري جديد، بررسي و شناخت مجموعه هاي سخت افزاري و نرم افزاري موجود، نگه داري، عيب يابي و تعمير و اصلاح و توسعه فعاليت كنند.

طراحي، شبيه سازي، فرآوري، پردازش، سنجش، آموزش، ويرايش و … همه مفاهيمي هستند كه با بالاترين دقت و در كوتاهترين مدت زمان ممكن در برنامه هاي نرم افزاري كامپيوتر انجام مي شوند. لذا هدف از اين رشته تربيت نيروي متخصص براي انجام امور فوق است.

 

تواناييهاي فارغ التحصيلان فارغ التحصيلان اين مقطع، قابليتها و تواناييهاي زيادي دارند و چنانچه در مسير مناسب هدايت شوند، قادر خواهد بود مشكلات زيادي را حل كنند. برخي از اين تواناييها به شرح زير است:......................

 

برای خواندن این مطلب آموزنده به ادامه مطلب بروید******


به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 22:44
عرفان

  • در این مطلب از سایت فوردانلودز ، برای شما کاربران عزیز نرم افزاری جهت طراحی و انجام انجام امور گرافیکی آماده کرده ایم. این دستیار گرافیکی به نسبت سایر ابزارهای گرافیکی ، دارای حجم کمتری بوده و همچنین در هنگام ویرایش و ادیت عکس ها ، امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهند. توسط این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود به آسانی شروع به کشیدن نقاشی های حرفه ای بکنید و یا تصاویر خود را در برنامه بارگذاری کرده و به ویرایش آن ها بپردازید.

    سایت فوردانلودز | www.4downloads.irدانلوداین برنامه
  • حجم: 21.5 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.4downloads.ir
به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, :: 21:57
عرفان

در این پست برای شما یک برنامه با حجم ۴۰۰کیلوبایت رو قرار دادیم که ویندوز شما را کاملا فارسی میکنه

برای گرفتن برنامه روی   دانلود   کلیک کنید

 

دوستان بعد از دانلود نظرتون رو درباره این وبلاگ بگید

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 21:38
عرفان

 

ICDL


تاريخچه

در سال1995 ، انجمن جوامع حرفهاي انفورماتيك اروپا (CEPIS) يك گروه ويژه تحت حمايت مالي اتحاديه اروپا ايجاد كرد كه هدف آن، دستيابي به روشي براي ارتقاي سطح مهارتهاي IT در سراسر اروپا بود .اين گروه ويژه در سال 95 و اوايل96 ، آزمونهاي آزمايشي، برگزار كردند تا اينكه سرانجام در آگوست سال1996 ، گواهينامه اروپايي راهبري كامپيوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدريج در سراسر اروپا و سپس در سطح بينالمللي مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنيادECDL-F ECDL در سطح جهاني اداره ميشود .اين بنياد كه در سال 1997 تاسيس شد، سازماني غيرانتفاعي است كه وظيفه آن بهبود، گسترش و تصديق مهارتهاي كامپيوتري و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرك استانداردي تبديل شده كه در كشورهاي غيراروپايي كاربرد دارد و برنامه درسي آن مشابه دروس ECDL است .بنياد گواهينامه اروپايي راهبري كامپيوتر، برنامه درسي را تعيين كرده و آن را دائما به روز رساني ميكند تا اطمينان حاصل شود كه دروس آن با دنياي كار و پيشرفتهاي انجام شده در زمينه فناوري، هماهنگ است . ميزان پذيرش ICDL در كشورها، به طور روز افزوني در حال رشد است و در حال حاضر بسياري از افراد و شركتها، اين گواهينامه را معياري براي سنجش مهارتهاي كامپيوتري ميدانند .سازمانهاي حمايت كننده ازICDL ، در بخش وسيعي از صنعت و دانشگاه فعاليت ميكنند .علاوه بر آن، اين گواهينامه مورد حمايت اتحاديه اروپاست كه استانداردها و سطح كيفيت را در سراسر اروپا تضمين مي كند .

ICDLدر آسيا

در نتيجه رشد سريع و تقاضاي روز افزون براي گواهينامه بينالمللي راهبري كامپيوتر (ICDL) در بسياري از كشورهاي جهان، مقدماتي براي ترغيب به پذيرش ICDL در مناطق اصلي آسيا نيز برنامهريزي شده است . به عنوان مثال سازمان ICDL Asia Pacific Limited به منظور توسعه و پشتيباني از ICDL در منطقه ..............

 

برای خواندن کامل مطلب اینجا کلیک کنید...<

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:عرفان, :: 21:34
عرفان

دانلود نرم افزار PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.888

امنیت کامل در اینترنت با PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.888

PC Tools Internet Security 2012 مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی است و با دانلود آن می توانید چند ابزار امنیتی : آنتی ویروس ، آنتی اسپم ، آنتی تروجان ، فایروال را در اختیار داشته باشید ، این نرم افزار یکی از بهترین بسته های امتیتی اینترنت است که تا به حال منتشر شده است و با قدرت شناسایی بالایی که دارد قادر است انواع ویروس ها ، تروجان ها ، اسپم ها و...را به سرعت یافته و آنها را برای همیشه از کامپیوتر حذف خواهد کرد یکی از قابلیت های بارز این نرم افزار موتور اسکن قدرتمند آن است که همین مسئله موجب می شود که کاربر در عرض چند دقیقه بتواند کل کامپیوتر خود را اسکن کرده و از وجود فایل های مخرب در کامپیوتر خود اطمینان حاصل کند همچنین این نرم افزار از ابزار Spyware Doctor نیز بهره می برد به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا انواع فایل های اسپم را در کامپیوتر خود شناسایی و آن را به صورت کامل حذف نمایید علاوه بر این شما می توانید نرم افزار را به راحتی آپدیت نمایید و بدون هیچ دردسری بسته امنیتی خود را به روز نگه دارید تا در صورت بروز ویروس های جدید در اینترنت نرم افزار قادر باشد به راحتی آنها را شناسایی کند

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.888 :
- بسته امنیتی قدرتمند و سریع
- کنترل و امنیت همه جانبه کامپیوتر شما
- دارای موتور اسکن بسیار پیشرفته و سریع
- تونانایی شناسایی انواع ویروس ها ، تروجان ها ، اسپم ها و
- شناسایی انواع ایمیل ها و پیام های تبلیغاتی مزاحم و حذف آنها
- دارای ابزار بسیار مفید Spyware Doctor
- امکان آپدیت مداوم و بسیار راحت
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و....

برای خواندن کامل مطلبو دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید***

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

           
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, :: 13:25
عرفان

هیچ کاربری نمیتواند ویندوز را فقط با تنظیمات پایه ای اجرا کند و تمام کار ها و نیازها یش را با آنها برآورده کند ، امروزه برنامه های فوقالعاده زیاد و مفیدی برای ویندوز ساخته شده و در سایت ها موجود هست. نگاهی به برنامه های SyncToy و SyncToy بیندازید ، این برنامه ها بسیار شناخته شده و محبوب هستند.

سایت Sysinternals site ، سایتی است که در آنجا میتوانید قویترین و مهمترین ابزار های کاربردی ویندوز را پیدا کنید. بیشتر افراد از این نرم افزار ها خبر و اطلاع کافی ندارند و نمی دانند که بهترین نرم افزار های ویندوز همه و همه در این سایت قرار گرفته هست. اقلب این نرم افزار ها توسط مایکروسافت ساخته شده است.
در اینجا میتوانید انوع برنامه های کاربردی مثله مدیریت سیستم و برنامه های گرافیکی را ببینید ، این برنامه ها برای ویندوز ایکس پی ، ویستا و هفت موجود هستند و میتوانید آنها را دریافت کنید.

۱٫ Process Explorer

وقتی کامپیوتر را روشن میکنیم یا برنامه های مختلفی را اجرا میکنیم چه اتفاقی می افتد؟ تنها Process Explorer میداند که چه رخ میدهد.با این برنامه می توانید تعاملات و اتفاقات را در بین برنامه ها ببینید و متوجه شوید که در سیستم شما چه رخ میدهد.

همه ی برنامه های که روی سیستم شما در حال پردازش هستند اینجا نشان داده میشود و برای ....

 

برای یاد گیری این مطلباینجا کلیک کنید...<

به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدید

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 23:40
عرفان
درباره بروبچ کامپیوتر


به وبلاگ خودتون خوش آمدید. این جا مطالب درسی، کامپیوتر رو میتونید ببینید.
آخرین مطالب کامپیوتر
آرشيو وبلاگ کامپیوتر
نويسنده
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بروبچ بامرام و آدرس er.fan75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1